FAQ – Vanliga frågor
Vi svarar givetvis gärna på frågor om våra produkter och kan även ge viss vägledning till arbetsterapeuter, logopeder och andra typer av förskrivare om vilket sortiment som är förskrivningsbart i just deras landsting.
Vi jobbar kontinuerligt med att översätta och förbättra bruksanvisningar och produktinformation för alla produkter vi säljer. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss om det är någon information du saknar, eller om du har en supportfråga som bruksanvisningen inte besvarar.
Som ett led i vår målsättning att vara branschledande för vi noggrann statistik över alla våra utgående och inkommande leveranser. Vi gör alltid vårt yttersta för att säkerställa att vi kan leva upp till vårt leveranslöfte. Vid sällsynta fall kan det dock ske att en vara säljer slut innan vi hinner fylla på vårt lager. Vi strävar efter att alltid kontakta berörda kunder så fort det uppstår en risk att vi inte kan leva upp till vår sedvanligt korta leveranstid.
Om du som privatperson önskar beställa från oss och har en leveransadress utanför Sveriges gränser ber vi dig därför kontakta oss via e-post för mer information.
Om felet kvarstår trots att webbläsaren som används inte har några restriktiva inställningar får du gärna kontakta vår kundservice för support.
Har du en fråga som inte finns med i ovanstående lista?
I så fall får du gärna skicka in din fråga via vårt kontaktformulär!